Iar imi vine sa-l numesc beep beep boop. Pe asta micu’. Pe post. Ca-i despre tot si nimic. As always.😀

Cum spuneam, am logoree. Am avut o sesiune excelenta de box. Mi s-a spus ca am slabit. Well, venind de la o femeie, asta da compliment. Ca de obicei, eu nu stiu sa sun doar: „Da? Multumesc”. Nuuuu. Eu sunt: „Aaaa, sunt pantalonii de vina” (am unii noi, eu care n-am avut ever yoga pants, acum am doua perechi😀, si da, chestiile astea sunt facute cu cap, sa-ti tina totate cele impreuna, compacte, rotunde, sa te faca sa dai bine). Nu m-am mai cantarit de prin aprilie anul trecut. De ce sa ma prostdispun?

Sunt anititalent la sport. Pentru mine sportul trebuie sa fie fun, altfel, thanks, but no thanks! Ca de exemplu mersul cu scooterul pe munte, sau boxul, sau, cand eram mica, gimnastica. Nu mai urasc alergatul de cand sar ca mingea in loc sa alerg (bouncing, cum zice Kate), dar nici n-o sa ma vezi vreodata ca merg la alergat. Poate doar daca ma astepti la finish line cu o bere rece, de malt.

You get the picture. Nu sunt vreo sportiva si nici nu-mi doresc, de altfel. Vreau doar sa ma simt bine cu mine. Am fost si sunt ronunjoara. But I’m quite fine with it (ei, sunt in toane bune, intreaba-ma cand nu mi se aliniaza planetele si raspunsul e total diferit). Nu imi vine sa cred cat timp si cata energie am pierdut obsedand pe tema greutatii cand eram tanara. Mai tanara.

Doamne ajuta ca Ana e firava. Genul de copil si mai apoi femeie care n-o sa aiba probleme cu greutatea ever. E mignona, o bijuterie. Imi aduce atat de mult aminte de bunica din partea mamei. O mana de om, dar atat de puternica!
Zic doamne ajuta pentru ca nu stiu daca as sti sa gestionez probleme gen cure de slabire, desi cu siguranta as sti sa citesc usor semnele unei dereglari, acolo.

Ce mi se pare ciudat, uite ca sar de la una la alta, este ca eu nu ma vad in Ana. Nici in Alex, de fapt. Poate in Alex putin. Ma refer la trasaturile fizice. Nu vad ca avem aceleasi trasaturi. Toata lumea ne zice ca Ana imi seamana mult mie iar Alex lui Sorin. Mie nu mi se pare deloc ca semanam. Mi se pare un mix mult mai reusit decat suntem noi, ca indivizi. Again, ma refer la trasaturile fizice. Nu ca noi am fi nereusiti (doamne fereste, hai ca ne-au murit laudatorii!). Vad trasaturi de-ale lui Sorin, dar nu vad de-ale mele.

Sunt ca un indragosit. Intr-o continua stare de admiratie pentru ei. Poate de aia.🙂

Sa-nceapa circul, zic. E timpul sa-i i-au de la school bus.

Watch how the „in awe” state vanishes in 2 minutes…😀

8 gânduri despre “Despre sport si copii

  1. Eu vin din tabara ailalta, am fost sportiva toata viata (gimnastica, ski de performanta, inot de performanta, you name it), n-am avut vreodata mai mult de 10% grasime in corp (si am avut bafta ca sunt extrem de scunda si miniona, eram toata doar fibra musculara, cred ca eram singura femeie din lume care se uita in oglinda si isi zambea singura, hahaha – am fost odata la un control medical cand aveam vreo 32 de ani si doctorul mi-a spus ca sunt bine dezvoltata, exact cam cat un baietel sportiv de 11 ani, hahaha) pana la momentul magic in care mi s-a schimbat viata, adica am ramas gravida. Dupa care s-a dus totul naibii. In doi ani jumate am oscilat de la 40 la 71 de kile inapoi la 40 si apoi la 80. De acolo, din 2009, duc o lupta continua, nu sa slabesc ci sa ma gasesc pe mine aia de altadata, dinainte ca toate geografia interna sa-mi fie rearanjata de doi copii absolut imensi (de patru generatii incoace in familia mea femeile sunt extrem de mici – eu sunt cea mai inalta la 1,54 – si nasc copii extrem de mari – ai mei au avut 4,350 Robbie la termen si Emmy 4,155 cu doua saptamani inainte de termen, eu am fost prematura, la 7 luni si ceva si am avut 3,400), de atunci incerc sa-mi fac muschii sa-si aduca aminte de ce faceau mai demult (bine, stiu ca nu mai am 20 de ani ci 40, nu sunt cretina sa nu realizez ca unele lucruri se schimba), dar problema e exact cum spui si tu, daca nu e fun, nu merge treaba. Si n-am putut sa alerg niciodata, am urat cu pasiune orice includea fuga (vorba maica-mii, nici dupa barbati si tramvaie nu m-am obosit sa alerg, haha), deci incerc sa-mi gasesc lucruri care imi plac dar care sa ma ajute sa ajung unde doresc. Cum ar veni, incerc sa ma reinventez in noile limite, si toate astea in contextul a doi copii la o varsta care nu mai presupune dadaceala si atentie constanta, dar presupune totusi o doza extrem de mare de implicare parinteasca🙂 Asa ca tine-mi pumnii sa reusesc, si eu iti doresc tie mult succes, desi mi se pare ca modul vostru de viata de acolo ti se potriveste ca o manusa, peisajele din munti imi taie respiratia, chiar si peisajul de la geamurile voastre e superb, asa sa te tot trezesti dimineata sa ai ce admira – ajuta mult la pacea interioara si la a fi fericit cu tine insuti🙂 Te pup!

    1. Mvaaai, sport de performanță? Prea tare! Cred și eu că îți lipsește. Toată viața obișnuită cu sport, e greu cu copiluții, mici sau mari, să „acomodezi” si sportul. Am noroc că stau acasă, altfel nu aș fi avut energie pentru sport. Te admir din tot sufletul că ai energie, după job, să faci sport. Îți țin pumnii, deși, cunoscându-te pe tine, you’ll be there in no time! Te pup.

      1. Esti o scumpa, merci mult de incurajari! Sa stii ca una din chestiile care ma umple de bine si ma motiveaza e ca-ti citesc tie blogul, mi se pare ca aveti o viata frumoasa si buna, si cred ca daca eram mai aproape am fi fost prietene, ne-am fi inteles bine🙂

      2. Daca-ti spun ca azi am gandit acelasi lucru? Ca esti cel mai cel comentator pe blogul meu si ca sunt absolut convinsa ca am fi fost prietene bune daca eram mai aproape. Nu ca acum nu suntem. Doar ca noi comunicam pe fusuri orare diferite.🙂 Te pup.

    2. Apropo de peisajul de la ferestre, la noi view-ul era hotărâtor când ne mutam într-un apartament nou. Toată viața am iubit marea, mă umple de bine și frumos fiecare privit pe fereastră, cum zici și tu.

  2. Si apropo, mie mi se pare ca Alex seamana cu Ana si invers, dar niciunul in mod deosebit cu vreunul din voi, mi se pare ca s-au amestecat frumos trasaturile voastre in copii.🙂

Lasă un răspuns

