Incerc sa stau departe de parenting arena. Indiferent de ce fac, sunt acolo. Prin subscribes, prin prietene mamici, prin… whatever. Vad, aud, simt. Sigur, este exact ce-mi trebuie pentru a defula. Pot asa de usor sa ma descarc pe un subiect usor, asa de usor, de parenting. But what’s the point? WTF?! Just CHILL!!!

This IS stupid. So stupid. Sunt oarecum pissed off. Rationalizez ca n-am motiv. But then again, I do feel it! Inca o data constat, sec, ca limba engleza imi ofera mijloacele, the means to what I need.

Imi vine in minte „Mad dog”. Episodul intai, l-am vazut aseara. Fascinant.

Actiunea se petrece in Belize. Google it.

Lasă un răspuns

