L-am descoperit pe Tuca recent. Nu stiam ca scrie. Imi plac poeziile lui. Un pic cheesy, cateodata chiar ating un nerv. De-al meu. Exact ce-mi trebuie mie acum.

Am asa, o stare ca un zvac. Nu stiu cum sa-o numesc. Geniu creator? Bwahahaha.

Fac sapunuri. Obsesiv. Compulsiv. Nu numai ca le fac, dar mintea mea gandeste sapun. Pe langa altele nenumite care revin in capsorul asta frumos (tzz, tzzz, am o problema la mansarda, clar!). Asa cum acum cateva luni mintea mea gandea ii. Fac o paranteza: am facut vreo doua, una pentru mine si una pentru Ana. La mana. Mai zic o data: LA MANA! Numai cine a facut vreodata o ie la mana poate intelege cata munca, cate ore de munca stau in spate. Sau cine a cusut in viata lui macar un stergar, o etamina, ceva la scoala generala, la ora de lucru manual. Inchid paranteza si revin la sapunuri. If you cut me, I bleed soap. Sapun la cad, la rece, topesc sapunuri gata facute (tot de mine, doh, how else, I’m the bionic woman dară…), sapun cu tarate, sapun cu castraveti, rosii si iaurt (mai un pic si pun de-o salata), sampon (?!), da, da, sampon cu galbenus inauntru, adaugat la trace (asta pentru cunoscatori).  Fac, refac, desfac.Pana ma multumeste forma, mirosul, textura. Sunt nepretentioasa (desi nu s-ar zice, la cate rebatch-uri am facut). Merg pe clasic, nefinisat, rustic. Fac multe incercari. Trial errors. Pozele cu sapunurile esuate nu le pun pe facebook. Ar trebui sa le pun, de ce nu? Sunt nevorbitele sapunuri. Care ma ajuta sa invat, la fel de valoroase ca si frumusetile ce le pun pe facebook. Fac o paranteza: am reusit zilele trecute sa fac o gâscă pe un sapun… fara sa vreau! Talking about swirling techniques…Inchid paranteza. Constat ca sunt tot o paranteza.

Si as mai face sapun, dar nu mai am unde sa il pun sa se usuce. Pentru ca, vezi tu, sapunurile facute la rece au timp de maturare. Timp de uscare, curing time. Care la sapunul de ulei de masline suta la suta (castile soap) poate dura si 6 luni. Unde sa le mai pun (sa-mi mai fac un sertarel in suflet, zic…)? Asa ca fac re batch la cele ce nu imi plac, sa mai fac loc pentru sapunurile castile. Am sapunuri pe dulap, in dulap, intre haine. Ana deseneaza sapunuri (holly shit, I’m messing up my baby girl’s mind…) You get the point.

Ar trebui sa-mi pun un afis mare data viitoare cand ma mai apuca focul creator: calm the f… down!

Pfuu, please wash that mouth! Soap, somebody said soap?!

More soap!

Lasă un răspuns

