Ola, people! Cum v-am obisnuit deja, eu scriu din an in Paste. 😀 Mai scrisesem ceva notite, pentru ochisorii mei doar, despre temele Anei and stuff, dar wordpress-ul a decis sa nu salveze nimic din ele. But why, wordpress, why?

A mai trecut un an, oameni buni. Nu imi vine a crede. Cu bune, cu rele, a trecut. Anul asta a fost unul foarte bun pentru noi. Eu si soata am trecut pragul median al vietii (asta in cazul in care apucam amandoi frumoasa varsta de 80 de anisori, muhahahha). Familiile noastre sunt bine, sanatosi cu totii (ma rog, cu cateva accidente mai multe decat in anii precedenti, ceea ce ne-a amintit tuturor ca, incet, incet, imbatranim cu totii. Asta imi aduce aminte de ce citeam zilele trecute, ceva ce zicea ca un sigur lucru e sigur in ceea ce priveste viitorul: faptul ca, in cele din urma, ne ducem cu totii. Inchei toate paratezele 😀 ).

Retrospeciv, asa, daca ar fi sa aleg ceva, din anul ce-a trecut, cea mai mare realizare e ca mi-am crescut sprancenele. Numai cine a trait in era pensatului pana la liniuta stie despre ce vorbesc. Deci in anul in care sprancenele padure au revenit in forta mi-am crescut si eu parul de pe fata. Bine ca nu am inceput sa imi cultiv si o mustata, zic.

Am calatorit cel mai mult de pana acum, ne-am format amintiri pentru o viata intreaga. Am fost peste tot cu copiii dupa noi, bineinteles. Una, cu nu ne-am fi simtit bine fara, doi, ca nu aveam unde sa ii lasam, si daca vroiam. Nu stiu daca asta e ordinea corecta. Planificam luna aia de miere de 20 de ani (noi n-am avut luna de miere, poate asta e motivul pentru care suntem tot intr-o excursie, deep down inside were scarred for life 😀 ), pana acum am reusit sa ajungem doar pana la Timisoara fara copii (de la Severin). Noi sa fim sanatosi!

Trebuie sa fac o pauza, Ana vrea sa ii fac unchiile cu model. Jesus Christ nici sa scriu nu pot! Imi dau ochii peste cap in stil mare. Be right back.

Asa, si ce spuneam? Nici nu mai stiu, dar revin! I hope!

La multi ani, oameni frumosi!

Sa traim 2017 frumos, armonios, sa ne traim viata, zic! Sanatosi sa fim, ca restul se aseaza.

 

 

Lasă un răspuns

