Hola, hola, ce face lumea? M-am trezit la 5, am avut un coșmar. Se făcea că o lua valul pe Ana, propriu. M-am trezit transpirată și cu un gust amar. Cred că de la dumplings ce visasem înainte că îi mănânc cu… Sorin (from all people, he hates dumplings si nu cred că s-a atins ever de street food in HK, poate doar când mergeam în Discovery Bay, pentru burgeri) on the streets of Hong Kong din toate locurile din lumea asta.

Si  mi-am adus aminte că m-a impresionat Ana aseară, am ajuns la capitolul cărții in care personajul principal al cărții din titlul povestește cat  de mult i-a  plăcut filmul Dumbo. Am ajuns la partea din carte în care eroul, un copil de 11 ani, fiind bullied de un altul din școală, din cauza urechilor lui, vede filmul Dumbo și îl impresionează faptul că, în ciuda urechilor acestuia din urmă, ajunge să lucreze și să trăiască fericit într-un circ. La care Ana mi-a explicat că asta este datorită faptului că face legătura dintre situația lui și a elefantului. Mi s-a părut interesant că Ana a înțeles legătura asta cu ușurință. ☺️

În alta ordine de idei, ieri am fost să alerg și m-am simțit super bine. Poate se repetă și azi minunea, macar să fac câteva exerciții acasă și tot ar fi ceva. Aș prefera totuși să le fac in aer liber.

Am terminat autobiografia lui Agassi, mi-a plăcut. Și pentru că mi-a plăcut mult Veep, serialul de televiziune american care doar ce s-a terminat, mi-am luat cartea audio făcută după film, „autobiografia” (înțelegeți ghilemele daca vedeți serialul) Selinei Meyer, narată de Julia Louis Dreyfus, pentru că îmi place de Julia mult (partenera lui Jerry din Seinfeld) și pentru ca mi se pare Veep cel mai fain serial de comedie politic al tuturor timpurilor. Am început-o ieri.

Copiii l-au descoperit pe Shel Silverstein, am terminat aseară „Falling Up”, ne-a plăcut tuturor așa de mult încât am mai comandat două cărți ale lui, „The giving tree” pe care am terminat-o deja si pe care v-o recomand cu căldură, este fenomenală pentru toate vârstele. Look it up. Iar azi  începem „Where the sidewalk ends”. Desi nivelul de lectură este un pic mai avansat, Alex este foarte ambițios și citește și el, cot la cot cu Ana, poeziile. Ilustrațiile sunt foarte frumoase, diferite, te fac sa te gândești outside the box iar copiilor le place asta.

Și se anunță multe seriale noi pe Netlix, toate super interesate, am aruncat în ochi aseară și am salvat câteva in Instagram stories, daca vă interesează, take a look. Și că tot suntem la capitolul filme am rămas foarte surprinsă că Ana nu a vrut să vadă Frozen II, care tocmai s-a lansat weekendul trecut. Poate a fost doar o fază de moment, o indispoziție 😁, sau poate she grew out of it. Let it go, cum s-ar zice. One can only hope. Sau cum spunea un prieten bun pe Facebook,a mi-am revenit din Frozen I, nu sunt pregătită pentru Frozen II.

Și mă pregătesc emoțional pentru vineri, când am planificat a long time overdue playdate cu prietenii copiilor (câte unul de fiecare, să ne înțelegem).

Voi ce mai citiți? Ce mai vedeți?

Lasă un comentariu